Treceți la conținutul principal

[Top] H&M wishlist

Daca ar fi sa aleg magazinul meu preferat pentru achizionat accesorii, pai acela ar fi de departe, H&M. In rest, hainele lor imi plac in teorie oarecum, in practica detin destul de putine piese de la ei pe care le chiar port.
Asa ca, pentru un nou inceput, iata ce as alege (da, pentru mine toamna e considerat anotimpul unui nou inceput, nu primavara):


5. Sapca de capitan. Pentru ca mi-am dorit mereu sa fiu capitan si pentru ca imi sta bine cu chestii pe cap.

4. Geanta Burgundy. Sa fim seriosi, cine refuza o geanta copie Celine la pretul de 89,90 lei?

3. Bratara. Pentru ca e cool si pentru ca mi se pare next level in materie de accesorii. Am depasit faza colierelor colorate.


2. Cercel pentru nas. Pentru ca absolut nimic nu e mai cooooooool acum in materie de accesorii decat cercelul pentru naaaaaas.